Kampioenslied FC Twente donderdag al verkrijgbaar

Voetbal • Geschreven door Olga Kroeders op 16-03-2010 @ 13:05
print 

Er staan nog zeven speelrondes in de Eredivisie op het programma, maar in Enschede houden ze er al sterk rekening mee dat FC Twente dit seizoen landskampioen wordt. Vanaf komende donderdag kunnen supporters in de winkel terecht voor de cd van het lied 'Eenmaal zullen we de kampioenen zijn'.

In het seizoen 1973/1974 werd het lied ook al uitgebracht. Toen streed FC Twente lange tijd mee om de titel maar eindigde uiteindelijk als tweede. De club uit Enschede staat dit seizoen nu vijf punten voor op PSV en zes op Ajax. "Dromen zijn bedrog? We hebben er lang op gewacht, het wordt zo stilaan werkelijkheid”, aldus een reactie van sponsor Makrozijn.


Bron: Telesport


Lees ook:

» 16:43 N.E.C. verlengt met Cmovs en Van Eijden0
» 14:11 Maaskant mikt met Groningen op Europees voetbal3
» 14:11 Excuses van Bayern-fans voor uitfluiten Robben5
» 11:46 Topclubs azen op L. de Jong15


delen | eKudos nujij

8192 views / 92 reacties
User-waardering    
Aantal stemmen    700
Reacties op dit bericht
92  van 92 reacties op deze pagina. Pagina  1
Doet me denken aan een AZ supporter met een tatoeage..

En het dan op de laatste speeldag niet redden
Ben zelf voor Twente, maar dit is ook mij iets te voortvarend.
Dan ga je eigenlijk hopen dat ze weer tweede worden
userIcon
Ik gun het Twente wel.
Beter dan Amsterdamse arrogantie.
userIcon
Goed zo, jinx de boel maar!
userIcon
eenmaal is genoeg....
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:09 schreef Beach het volgende:
Ik gun het Twente wel.
Beter dan Amsterdamse arrogantie.
Nee... 7 rondes voor het einde je kampioenslied al uitbrengen getuigd niet van arrogantie...

Dude, wordt wakker...
userIcon
Commercieel gezien heel verstandig.
Nu verkoop je ze nog.
Of 'al', dat kan ook.
Omzet is omzet.
userIcon
Liever Ajax dan PSV tbh. Maar Twente gaat gewoon kampioen worden!
als psv maar geen kampioen wordt
man JeMoeder (Moderator / Redactie Frontpage) 16-03-2010 @ 13:11 fotoboek no homepage
userIcon
Omg... nog een jinx. We hebben in Enschede dus niet geleerd van 73/74.... ik vind dit niet alleen jammer, maar vooral er dom. Hoogmoed komt voor de val.

Mijn arme Twente
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:09 schreef Beach het volgende:
Ik gun het Twente wel.
Beter dan Amsterdamse arrogantie.
Ik gun het Ajax wel, beter dan die twentse arrogantie
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:09 schreef Beach het volgende:
Ik gun het Twente wel.
Beter dan Amsterdamse arrogantie.
Noem eens een voorbeeld uit dit voetbalseizoen waaruit blijkt dat Amsterdam arrogant is.

Of geef toe dat je dom zit te lullen.

(jij mag kiezen)
man JeMoeder (Moderator / Redactie Frontpage) 16-03-2010 @ 13:13 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:10 schreef Dengaman het volgende:
[..]


Nee... 7 rondes voor het einde je kampioenslied al uitbrengen getuigd niet van arrogantie...

Dude, wordt wakker...
Het zijn niet de fans of de club die dit doen. Het is een in de marge opererende sponsor: Makrozijn.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:07 schreef Amazingpro het volgende:
Doet me denken aan een AZ supporter met een tatoeage..

En het dan op de laatste speeldag niet redden
Die AZ 'supporter' zit nu bij Twente
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:11 schreef TheFrankey het volgende:
[..]

Ik gun het Ajax wel, beter dan die twentse arrogantie
Lol er is maar 1 club die arrogant is en dat is ajax.
Kijk maar naar de uitspraken van Jol.
Dus kom niet blij doen met die waardeloze opmerking.
Ajax word gewoon kampioen, dat zag je afg zondag wel. De spelers willen het echt. En dat is ook te zien in de resultaten de afgelopen weken. Bij psv en twente is dat niet echt te zien.

Ajax word gewoon kampioen!
Sorry hoor ik schijt op Ajax en PSV maar ik zie liever hun de Champions League ingaan dan Twente. Dat kost ons, Nederland, weer punten op de lijst. Hebben we straks weer een plek minder in Europa.

Hoe erg ik het Twente ook gun.
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:14 schreef mauro101 het volgende:
Ajax word gewoon kampioen, dat zag je afg zondag wel. De spelers willen het echt. En dat is ook te zien in de resultaten de afgelopen weken. Bij psv en twente is dat niet echt te zien.

Ajax word gewoon kampioen!
Het enige wat ik zondag zag was een ajax dat als een stel dolle stieren op spelers inbeukten en aanvielen.
Vind je het gek dat je dan bal verlies lijdt als zon mafkees met volle snelheid op je af komt beuken.
Maarja de scheidsrechters waren weer eens blind.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:07 schreef Amazingpro het volgende:
Doet me denken aan een AZ supporter met een tatoeage..

En het dan op de laatste speeldag niet redden
Daar dacht ik ook als eerste aan!
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:16 schreef Cyrious het volgende:
[..]


Het enige wat ik zondag zag was een ajax dat als een stel dolle stieren op spelers inbeukten en aanvielen.
Vind je het gek dat je dan bal verlies lijdt als zon mafkees met volle snelheid op je af komt beuken.
Maarja de scheidsrechters waren weer eens blind.


(ik maak er geen eens woorden aan vuil)
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:14 schreef mauro101 het volgende:
Ajax word gewoon kampioen, dat zag je afg zondag wel. De spelers willen het echt. En dat is ook te zien in de resultaten de afgelopen weken. Bij psv en twente is dat niet echt te zien.

Ajax word gewoon kampioen!
Ja inderdaad, want Twente wil het helemaal niet.
Die spelen om te verliezen
Eindelijk, nu kunnen ze die underdogpositie niet meer volhouden.
userIcon
Hoogmoed komt voor de val. Gare kuttukkers.
man JeMoeder (Moderator / Redactie Frontpage) 16-03-2010 @ 13:23 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:22 schreef de_boswachter het volgende:
Hoogmoed komt voor de val. Gare kuttukkers.
Intelligente opmerking.

Doe je background check en zie dat dit een actie is van een sponsor, niet van de club of fans.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:09 schreef Beach het volgende:
Ik gun het Twente wel.
Beter dan Amsterdamse arrogantie.
en hoe noem je dit dan? Twentse arrogantie?
man JeMoeder (Moderator / Redactie Frontpage) 16-03-2010 @ 13:26 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:24 schreef Tim_G het volgende:
[..]

en hoe noem je dit dan? Twentse arrogantie?
Ik denk Eindhovense arrogantie.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:13 schreef JeMoeder het volgende:
[..]

Het zijn niet de fans of de club die dit doen. Het is een in de marge opererende sponsor: Makrozijn.

Dat!

quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:24 schreef Tim_G het volgende:
[..]

en hoe noem je dit dan? Twentse arrogantie?
Nee
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:11 schreef Kamiraqua het volgende:
als psv maar geen kampioen wordt
Dat dus
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:13 schreef Cyrious het volgende:
[..]


Lol er is maar 1 club die arrogant is en dat is ajax.
Kijk maar naar de uitspraken van Jol.
Dus kom niet blij doen met die waardeloze opmerking.
uhm

psv is de laatste jaren een stuk arroganter dan ajax hoor
Ajax was dat toen ze nog geregeld iets wonnen (96 enzo) wel, maar nu al enkele jaren niet meer.
Misschien komt dat vanzelf met de blijvende goede prestaties?
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:11 schreef Kamiraqua het volgende:
als psv maar geen kampioen wordt
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:19 schreef Loogie het volgende:
[..]




(ik maak er geen eens woorden aan vuil)
Elke neutrale supporter kon zien dat ze als gekken op mensen inliepen.
Het zelfde voetbal waarmee AZ vorig jaar kampioen werd.
Mij maakt het geen fck uit want ik kijk haast nooit voetbal.
Kickboxen is meer mijn ding maar als neutrale supporter mot ik zeggen dat de scheidsrechter blind was.
Maja boeie uiteindelijk zien we wel wie er wint.
Dat is de goden verzoeken
man JeMoeder (Moderator / Redactie Frontpage) 16-03-2010 @ 13:29 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:28 schreef Cyrious het volgende:
[..]


Elke neutrale supporter kon zien dat ze als gekken op mensen inliepen.
Het zelfde voetbal waarmee AZ vorig jaar kampioen werd.
Mij maakt het geen fck uit want ik kijk haast nooit voetbal.
Kickboxen is meer mijn ding maar als neutrale supporter mot ik zeggen dat de scheidsrechter blind was.
Maja boeie uiteindelijk zien we wel wie er wint.
Ik was neutraal toeschouwer en ik vond dat beide teams zich gedroegen als een stel kippen zonder kop.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:10 schreef Dengaman het volgende:
[..]


Nee... 7 rondes voor het einde je kampioenslied al uitbrengen getuigd niet van arrogantie...

Dude, wordt wakker...
Of ieder jaar roepen voordat er een wedstrijd gespeeld is dat je kampioen gaat worden, ieder jaar al verzekerde punten meerekent tegen laagvliegers waar je dan over struikelt, ieder jaar met nog 2 wedstrijden te gaan en 7 punten achterstand nog roepen dat je kampioen word, ieder jaar roept dat de andere clubs te slecht spelen en zelf nooit kampioen worden, nee dat is A(jax)rrogantie.
man pberends (Redactie Frontpage) 16-03-2010 @ 13:30 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
In het seizoen 1973/1974 werd het lied ook al uitgebracht. Toen streed FC Twente lange tijd mee om de titel maar eindigde uiteindelijk als tweede.
Breng dan geen lied uit, eikels.
man JeMoeder (Moderator / Redactie Frontpage) 16-03-2010 @ 13:31 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:30 schreef pberends het volgende:
[..]


Breng dan geen lied uit, eikels.
De club brengt ook geen lied uit, lutser.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:14 schreef mauro101 het volgende:
Ajax word gewoon kampioen, dat zag je afg zondag wel. De spelers willen het echt. En dat is ook te zien in de resultaten de afgelopen weken. Bij psv en twente is dat niet echt te zien.

Ajax word gewoon kampioen!
Zoals ieder jaar, om vervolgens als het er op aan komt te struikelen over clubs zoals Sparta, Vitesse of FC Volendam
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:09 schreef Beach het volgende:
Ik gun het Twente wel.
Beter dan Amsterdamse arrogantie.
Ik gun 't Twente op zich ook wel, maar ben bang dat het 't Nederlandse voetbal gewoon gaat kosten. Dat betekend dat je volgend jaar Twente in de championsleague krijgt. With all do respect, maar dan zie ik liever Ajax of PSV daar die nog een wat realistischere kans hebben om te overwinteren dan Twente. Hetzelfde zagen we dit jaar bij AZ gebeuren. Kampioen worden en de ploeg valt uit elkaar; en nog niet eens zo zeer qua spelers, maar het doel waar ze met zn allen jaren voor gewerkt hebben viel weg. Je zet dan niet "zomaar" even een nieuw doel waar iedereen weer vol overgave in op gaat. Ajax en PSV hebben wel die insteek (maar ook daar moet het niet te lang "weg" blijven).
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:28 schreef Cyrious het volgende:
[..]


Elke neutrale supporter kon zien dat ze als gekken op mensen inliepen.
Het zelfde voetbal waarmee AZ vorig jaar kampioen werd.
Mij maakt het geen fck uit want ik kijk haast nooit voetbal.
Kickboxen is meer mijn ding maar als neutrale supporter mot ik zeggen dat de scheidsrechter blind was.
Maja boeie uiteindelijk zien we wel wie er wint.
Gelukkig zeg je zelf al dat je er de ballen verstand van hebt en het je geen reet interesseert. Vanwaar dan toch die drang om te reageren??
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:28 schreef Cyrious het volgende:
[..]


Elke neutrale supporter kon zien dat ze als gekken op mensen inliepen.
Het zelfde voetbal waarmee AZ vorig jaar kampioen werd.
Mij maakt het geen fck uit want ik kijk haast nooit voetbal.
Kickboxen is meer mijn ding maar als neutrale supporter mot ik zeggen dat de scheidsrechter blind was.
Maja boeie uiteindelijk zien we wel wie er wint.
Neutrale supporter? Ik zie door je fucking beeldscherm heen dat je een Ajaxhaat van hier tot Tokio hebt

Als je een neutrale supporter was had je gezien dat er 1 zekere Marokkaan klappen uitdeelde en toevallig speelde hij niet voor Ajax
userIcon
Als PSV nou gewoon even gaat winnen van Twente..... dan komt ajax weer lekker in de buurt.
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:31 schreef VatosLoco het volgende:
[..]


Zoals ieder jaar, om vervolgens als het er op aan komt te struikelen over clubs zoals Sparta, Vitesse of FC Volendam
dan hebben ze dit jaar al geluk dat Volendam in de eerste divisie zit.....
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:31 schreef VatosLoco het volgende:
[..]


Zoals ieder jaar, om vervolgens als het er op aan komt te struikelen over clubs zoals Sparta, Vitesse of FC Volendam
Dat jullie Aad afkoopsom nou hadden omgekocht om kampioen te kunnen worden
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:10 schreef Dengaman het volgende:
[..]


Nee... 7 rondes voor het einde je kampioenslied al uitbrengen getuigd niet van arrogantie...

Dude, wordt wakker...
of koop betere dope
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:35 schreef Loogie het volgende:
[..]
Als je een neutrale supporter was had je gezien dat er 1 zekere Marokkaan klappen uitdeelde en toevallig speelde hij niet voor Ajax
Ahja, Affelay was de enige op het veld die niet van z'n tegenstander kon afblijven
man JeMoeder (Moderator / Redactie Frontpage) 16-03-2010 @ 13:43 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:33 schreef kroegtijger het volgende:
[..]

Ik gun 't Twente op zich ook wel, maar ben bang dat het 't Nederlandse voetbal gewoon gaat kosten. Dat betekend dat je volgend jaar Twente in de championsleague krijgt. With all do respect, maar dan zie ik liever Ajax of PSV daar die nog een wat realistischere kans hebben om te overwinteren dan Twente. Hetzelfde zagen we dit jaar bij AZ gebeuren. Kampioen worden en de ploeg valt uit elkaar; en nog niet eens zo zeer qua spelers, maar het doel waar ze met zn allen jaren voor gewerkt hebben viel weg. Je zet dan niet "zomaar" even een nieuw doel waar iedereen weer vol overgave in op gaat. Ajax en PSV hebben wel die insteek (maar ook daar moet het niet te lang "weg" blijven).
Dat is dan wel jammer. Clubs zoals PSV, Ajax en Feyenoord hebben er de afgelopen jaren voor gezorgd dat we steeds minder CL plaatsen kregen, omdat ze nooit konden overwinteren. Als Twente dit jaar de CL haalt, hebben ze dat daar aan zichzelf te danken, en verdienen ze het dus ook.

Als Twente niet overwintert is dat erg jammer, maar ga me niet lopen vertellen dat Ajax en PSV de afgelopen 5 jaar zo geweldig hebben gepresteerd in Europa...
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:15 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
Sorry hoor ik schijt op Ajax en PSV maar ik zie liever hun de Champions League ingaan dan Twente. Dat kost ons, Nederland, weer punten op de lijst. Hebben we straks weer een plek minder in Europa.

Hoe erg ik het Twente ook gun.
Ajax en PSV komen net zo ver als Twente... aan het eind kost het ons toch altijd punten
userIcon
Wat boeit mij het wie kampioen wordt. Zolang het maar niet ajax wordt
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:09 schreef KingKai het volgende:
Goed zo, jinx de boel maar!
userIcon
Als het maar niet gaat eindigen zoals dit:

userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:15 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
Sorry hoor ik schijt op Ajax en PSV maar ik zie liever hun de Champions League ingaan dan Twente. Dat kost ons, Nederland, weer punten op de lijst. Hebben we straks weer een plek minder in Europa.

Hoe erg ik het Twente ook gun.
ik zie liever Go ahead eagles europa ingaan Europa league dan
Ik ben PSV fan maar als PSV dit weekend niet overtuigend speelt mag Twente van mij winnen van PSV dan heeft AJAX namelijk helemaal geen kans meer. Ook wel grappig dat AJAX dik in de problemen zit als ze de CL niet halen, triest wanbeleid daar.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:51 schreef Sumpson het volgende:
Ik ben PSV fan maar als PSV dit weekend niet overtuigend speelt mag Twente van mij winnen van PSV dan heeft AJAX namelijk helemaal geen kans meer. Ook wel grappig dat AJAX dik in de problemen zit als ze de CL niet halen, triest wanbeleid daar.
Beetje de snor napraten
Als PSVau de CL niet haalt zijn ze ook zo goed als failliet kneus

Dat heeft Rutten zelf gezegd, en niet zo'n outsider als Derksen die maar wat in de rondte lult voor betere kijkcijfers
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:51 schreef Sumpson het volgende:
Ik ben PSV fan maar als PSV dit weekend niet overtuigend speelt mag Twente van mij winnen van PSV dan heeft AJAX namelijk helemaal geen kans meer. Ook wel grappig dat AJAX dik in de problemen zit als ze de CL niet halen, triest wanbeleid daar.
Ik ben geen PSV of Ajax fan, maar opvallend dat je dat zegt over Ajax en het wanbeleid.. Dit artikel gelezen:

Wanneer PSV de Champions League niet bereikt, zal PSV spelers als Ibrahim Afellay en Balázs Dzsudzsák moeten verkopen om werkkapitaal te creëren. Dit doet Rutten (logischerwijs) liever niet, aangezien de spelmaker en de vleugelaanvaller twee belangrijke krachten zijn in zijn elftal. Welke spelers Rutten wél wil verkopen wordt niet duidelijk.

?
userIcon
Als ik het me goed herinner zijn ajax en twente dit seizoen net zover gekomen dus al die nonsense over de champions league snap ik dus niet zo goed
userIcon
Het lied dat uitgebracht wordt heet 'Eenmaal zullen we de kampioenen zijn', dat verschilt toch totaal niet van alle lofzangen die er uitgebracht worden als Nederland weer eens naar een eindronde gaat?
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:59 schreef freakishgajes het volgende:
Als ik het me goed herinner zijn ajax en twente dit seizoen net zover gekomen dus al die nonsense over de champions league snap ik dus niet zo goed
AZ heeft het oo0k altijd prima gedaan in de UEFA cup.

CL is toch helaas ietsjes anders.....en het vermoeden is dat dat lot Twente ook zal ondergaan.....
userIcon
Beetje voorbarig dit inderdaad.
kan alleen maar hopen dat Ajax, en misschien ook een klein beetje PSV, ze nog in halen..
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]

AZ heeft het oo0k altijd prima gedaan in de UEFA cup.

CL is toch helaas ietsjes anders.....en het vermoeden is dat dat lot Twente ook zal ondergaan.....
Nou ben ik geen AZ noch Twente-fan, maar de reden dat AZ het goed deed in de UEFA Cup kwam door Adriaanse en van Gaal terwijl in de CL een prutser als Koeman voor de groep stond.

Ik denk dat Twente als team wel sterker is dan AZ want mocht McClaren na dit seizoen vertrekken zullen ze niet zo snel weer terugvallen. Of ze moeten Koeman als coach nemen
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:14 schreef mauro101 het volgende:
Ajax word gewoon kampioen, dat zag je afg zondag wel. De spelers willen het echt. En dat is ook te zien in de resultaten de afgelopen weken. Bij psv en twente is dat niet echt te zien.

Ajax word gewoon kampioen!
Ja dat riepen jullie 3 jaar geleden ook al

even opfrissen:
http://www.youtube.com/watch?v=8DVRJu161sU
userIcon
Van mij had dit lied nu echt nog niet gehoeven.. We zijn nog geen kampioen dus we moeten niet op de zaken vooruit lopen. Desondanks geef ik twente een hele goede kans op de landstitel!

Go Twente! Eenmaal zullen we de kampioenen zijn
userIcon
Moest dit nou, sponsor?

Laten we nou maar gewoon even wachten tot over 7 ronden, en dan kijken of we ons massaal kunnen bezatten in Enschede.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:27 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
uhm

psv is de laatste jaren een stuk arroganter dan ajax hoor
Ajax was dat toen ze nog geregeld iets wonnen (96 enzo) wel, maar nu al enkele jaren niet meer.
Misschien komt dat vanzelf met de blijvende goede prestaties?
PSV een stuk arroganter dan ajax? Noem eens een voorbeeld dan?

Supporters/internethelden/Sjeck van Gelder/De gehele NOS redactie/Telegraaf roepen na 6 jaar geen kampioenschap dat ze nog steeds de beste zijn van nederland. (in welke bewoording dan ook). dat is arrogant!

Dat psv supporters na 4 kampioenschappen op rij, roepen "helemaal niets in amsterdam" is toch gewoon de waarheid... en geen arrogantie.

Zelfs nu ze nog 6 punten achterstaan, doen ze alsof ze al kampioen zijn. (vooral de supporters, de spelers zijn iets minder arrogant).
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:39 schreef Loogie het volgende:
[..]


Dat jullie Aad afkoopsom nou hadden omgekocht om kampioen te kunnen worden
Tja en dat jullie Excelsior omgekocht hadden, maar vergeten waren Willem II nog wat eurotjes te geven.

Trouwens, is de schuld aan excelsior nou al afgelost?
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:32 schreef Loogie het volgende:
[..]


Nou ben ik geen AZ noch Twente-fan, maar de reden dat AZ het goed deed in de UEFA Cup kwam door Adriaanse en van Gaal terwijl in de CL een prutser als Koeman voor de groep stond.

Ik denk dat Twente als team wel sterker is dan AZ want mocht McClaren na dit seizoen vertrekken zullen ze niet zo snel weer terugvallen. Of ze moeten Koeman als coach nemen
mclaren heeft een tijdje geleden voor 1 seizoen bijgetekend!
Twente kan niet omgaan met de druk... dat hebben ze al meerdere malen laten zien. Komend weekend laten ze punten liggen bij PSV, daardoor wordt de druk nog groter en zullen ze het niet kunnen bolwerken tegen NAC, Feyenoord en AZ. Dat geldt ook voor PSV, waardoor Ajax met een simpel programma er vandoor zal gaan met de schaal!
Denk toch dat Ajax aan het langste eind trekt. Beste en meest attractieve spel dit seizoen over het gehele seizoen bekeken.

a.s. zaterdag wint PSV van Twente en dan is het verschil 1 en 3 punten. Aangezien PSV en Twente beide een lastig programma hebben met wedstrijden thuis tegen feyenoord en uit tegen az, denk ik dat ze nog wat punten gaan verliezen.

1 Ajax
2 PSV
3 Twente
zoals het er nu uitziet krijgt appelvlaai ook nog eens 3 wedstrijden aan de broek wat gunstig is voor fc twente dus laat dat kampioenslied maar komen
En dat terwijl ze bij Ajax al 3 sterren op 't nieuwe shirt hebben laten zetten.
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:46 schreef star_gazer het volgende:
Wat boeit mij het wie kampioen wordt. Zolang het maar niet ajax wordt
dat is grappig dat heb met Fey****** zolang Ajax daarboven blijft ben ik al blij
en ik vind de fans van psv ook 'n beetje te ver uit de hoogte doen terwijl die er ook nog lang niet zijn kijk maar eens naar de uitslag van afgelopen weekend
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:32 schreef Loogie het volgende:
[..]


Nou ben ik geen AZ noch Twente-fan, maar de reden dat AZ het goed deed in de UEFA Cup kwam door Adriaanse en van Gaal terwijl in de CL een prutser als Koeman voor de groep stond.

Ik denk dat Twente als team wel sterker is dan AZ want mocht McClaren na dit seizoen vertrekken zullen ze niet zo snel weer terugvallen. Of ze moeten Koeman als coach nemen
Een vetrek van McClaren zou niet eens de grootste domper voor FC Twente zijn.
Het mogelijk vetrek van Ruiz, Douglas en Stoch zou ik persoonlijk als een groter probleem zien, gezien die minder snel en met minder gemak zijn te vervangen, ongeacht de hoeveelheid geld die Twente met die transfers zal gaan verdienen.
man JeMoeder (Moderator / Redactie Frontpage) 16-03-2010 @ 15:42 fotoboek no homepage
userIcon
Ze hebben het wegvallen van Elia, Arnautovic en Engelaar ook goed op weten te vangen.

Twente koopt nl. nooit spelers voor de hoofdprijs, echter vaak jonge (bij de andere clubs vaak) onbekende talenten.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:08 schreef skrewsaus het volgende:
a.s zondag gaan ze al gruwelijk op hun BEK!
Wie?
Hoogmoed komt voor de val ofzo..
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:43 schreef JeMoeder het volgende:
[..]

Dat is dan wel jammer. Clubs zoals PSV, Ajax en Feyenoord hebben er de afgelopen jaren voor gezorgd dat we steeds minder CL plaatsen kregen, omdat ze nooit konden overwinteren. Als Twente dit jaar de CL haalt, hebben ze dat daar aan zichzelf te danken, en verdienen ze het dus ook.

Als Twente niet overwintert is dat erg jammer, maar ga me niet lopen vertellen dat Ajax en PSV de afgelopen 5 jaar zo geweldig hebben gepresteerd in Europa...
Dat dus!

De Nederlandse competitie stelt nou eenmaal geen fuck voor. Ajax, feyenoord en psv zijn een schim van wat het vroeger was! Dit heeft naar mijn mening vooral te maken met het grote geld die er weer voor zorgt dat clubs te grote risico's nemen. Voetbal is dood!
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:42 schreef JeMoeder het volgende:
Ze hebben het wegvallen van Elia, Arnautovic en Engelaar ook goed op weten te vangen.

Twente koopt nl. nooit spelers voor de hoofdprijs, echter vaak jonge (bij de andere clubs vaak) onbekende talenten.
Twente heeft ook veel schulden gehad (en volgens mij nog steeds), hebben een paar jaar terug ook op het randje gelopen.

Vele clubs kunnen een voorbeeld nemen aan Heracles
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:28 schreef Cyrious het volgende:
[..]


Elke neutrale supporter kon zien dat ze als gekken op mensen inliepen.
Het zelfde voetbal waarmee AZ vorig jaar kampioen werd.
Mij maakt het geen fck uit want ik kijk haast nooit voetbal.
Kickboxen is meer mijn ding maar als neutrale supporter mot ik zeggen dat de scheidsrechter blind was.
Maja boeie uiteindelijk zien we wel wie er wint.
wat een opvallend onnozel verhaal
COME ON TWENTE!!
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:46 schreef star_gazer het volgende:
Wat boeit mij het wie kampioen wordt. Zolang het maar niet ajax wordt
Mij maakt het ook niet uit, als Ajax het maar wordt..
Niet te vroeg juichen, maar laat het a.u.b. alles behalve dat 020 worden
userIcon
Het zou wel mooi zijn; Twente landskampioen en De Graafschap kampioen in de Jupiler League.
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:14 schreef mauro101 het volgende:
Ajax word gewoon kampioen, dat zag je afg zondag wel. De spelers willen het echt. En dat is ook te zien in de resultaten de afgelopen weken. Bij psv en twente is dat niet echt te zien.

Ajax word gewoon kampioen!
Gewoon...of voor de verandering?
userIcon
Moeten ze wel winnen bij PSV zaterdag. Anders zie ik Ajax kampioen worden.
man insan3 (Moderator Frontpage) 16-03-2010 @ 18:54 fotoboek homepage
userIcon
http://fctwente.nl/nieuws/index.php?item=9813

FC Twente is er zelf ook niet over te spreken...
userIcon
De punten voor Europa gaan toch naar engeland en spanje. Daar doe je niks meer aan, de neerwaartse spiraal was er 10 jaar geleden al. Aansluiten kan hooguit wanneer het systeem op de schop gaat denk ik.
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:43 schreef JeMoeder het volgende:
[..]

Dat is dan wel jammer. Clubs zoals PSV, Ajax en Feyenoord hebben er de afgelopen jaren voor gezorgd dat we steeds minder CL plaatsen kregen, omdat ze nooit konden overwinteren. Als Twente dit jaar de CL haalt, hebben ze dat daar aan zichzelf te danken, en verdienen ze het dus ook.

Als Twente niet overwintert is dat erg jammer, maar ga me niet lopen vertellen dat Ajax en PSV de afgelopen 5 jaar zo geweldig hebben gepresteerd in Europa...
Zeg dan gewoon niks... weet niet of je de afgelopen seizoenen PSV hebt gezien... dan had je geweten hoever ze gekomen zijn....
wat hebben we toch een boel waarzeggers....

en een boel minderwaardige individueën die bij elke uiting een scheldwoord menen te moeten gebruiken...

laten we nu maar eens afwachten tot 3 ronden voor het einde.
Er zal nog een boel gebeuren tot die tijd !

FCT
92  van 92 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 16:43 N.E.C. verlengt met Cmovs en Van Eijden0
» 14:11 Maaskant mikt met Groningen op Europees voetbal3
» 14:11 Excuses van Bayern-fans voor uitfluiten Robben5
» 11:46 Topclubs azen op L. de Jong15


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 


True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  algemene voorwaarden