[Upd] Cruijff reageert uitgebreid op komst Van Gaal

Voetbal • Geschreven door Niels (DerMeister) op 16-11-2011 @ 22:00
Laatste update: 17-11-2011 00:01

print 

Johan Cruijff heeft gereageerd op het besluit van de Raad van Commissarissen om, zonder dat hij er zelf iets van wist, Louis van Gaal te benoemen tot algemeen directeur van Ajax. Cruijff, die eerder kandidaten als Marco van Basten, Tscheu La Ling en Marc Overmars naar voren schoof, liet weten van niets te weten.

"Tot zeven uur vanavond wist ik nog van niets", aldus Cruijff. "Ze zijn gek geworden. Meer informatie heb ik niet om er nu wat over te zeggen." Ook Keje Molenaar reageerde vandaag op het besluit van de RvC om Louis van Gaal te benoemen tot voorzitter van de directie. "Een bijl in de rug van Johan", reageerde Molenaar, die daarmee doelde op Cruijff.

Molenaar leidde de afgelopen tijd een zogenoemde verzoeningscommissie om de RvC-leden weer op één lijn te krijgen. "Ik vind het niet netjes en misschien is dat een understatement”, aldus Molenaar. Oud-voorzitter Uri Coronel reageerde beduidend anders met de nieuwste ontwikkeling: "Ik ben 'flabbergasted', dit had ik zelf niet uit de hoge hoed getoverd. Ik kan niet zeggen dat ik hier erg verdrietig van word.”

Rob Been jr., voorzitter van de ledenraad die woensdag bijeen kwam, reageerde ook zeer verrast: "Dit is wel nieuws. Ik ben er ook door verrast. De geruchten gingen al langer, maar ik kon me niet voorstellen dat het deze wending zou krijgen.”

Update

Johan Cruijff heeft vanavond uitgebreid gereageerd op het nieuws dat Louis van Gaal per 1 juli 2012 de functie van algemeen directeur bij Ajax zal gaan bekleden. "Ik weet niet wat ik ervan moet zeggen. Om te beginnen wist ik nergens van, he-le-maal niks, echt niet. Het is logisch dat je daar allerlei dingen gaat achter zoeken."

Cruijff liet verder weten dat hij als vijfde lid van de RvC nooit bij de vergadering van woensdagmiddag aanwezig kon zijn: "Om te beginnen was ik tot dinsdagmiddag nog in Amsterdam, toen pas ben ik weer naar Barcelona vertrokken. Dan is het wel érg toevallig dat er de volgende dag ineens een vergadering van de raad van commissarissen blijkt te zijn. Nou, dan weet je het wel. Ik heb nota bene pas vandaag (woensdag, red.) om 11.00 uur in Barcelona een email gekregen waarin stond dat er om vier uur een vergadering zou zijn. Daar kon ik natuurlijk niet meer bij zijn."


Johan Cruijff niet blij met komst van Louis van Gaal (Foto: Pro Shots)

Verder meldde Cruijff dat hij totaal niet wist waar de vergadering over zou gaan: "Vorige week woensdag heb ik nog drie uur lang met de verzoeningscommissie gesproken. Dat ging heel open en prettig, sindsdien heb ik niets meer gehoord. Dan denk je op de goede weg te zijn en dan gebeurt er ineens dit. Een stel kunstenmakers zijn het. Juridisch zullen ze allemaal wel weten hoe het in elkaar zit, maar dit stinkt natuurlijk aan alle kanten."

Op de vraag of hij weet wat er nu gaat gebeuren, had Cruijff nog niet echt een antwoord. Op tv bleek dat de ledenraad, die verrassend instemde op de komst van Van Gaal, niet geheel positief was over de komst van de voormalig trainer van Ajax: "Die reacties waren duidelijk, maar de grootste aandeelhouder moet nu beslissen wat er gaat gebeuren. En die aandeelhouder is Ajax zelf. Ik zou bijvoorbeeld ook wel eens willen weten wat alle trainers ervan vinden. Het is in elk geval duidelijk dat er een heleboel mensen in de maling zijn genomen, onder wie ikzelf."

Cruijff liet in het verleden al een aantal keren weten dat hij niet meer met Van Gaal wil samenwerken. Ook nu heeft Cruijff nog altijd dezelfde mening als toen: "Dat lijkt me duidelijk. Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen. Eerst maar eens afwachten wat de club in totaliteit nou eigenlijk wil."


Bron: VI.nl


Lees ook:

» 16/11 Ten Have: "Cruijff correct geïnformeerd"10
» 16/11 Van Gaal algemeen directeur bij Ajax68
» 23/05 Twente-aanwinst kampioen in Denemarken3
» 23/05 Promovendus Ludogorets kampioen van Bulgarije0


delen | eKudos nujij

18514 views / 103 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 103 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3
userIcon
Oh oh daar gaan we weer...
Kinderachtig zooitje daar in Amsterdam.
userIcon
Smerige achterbakse streek van Ten Have!

Echt ik ben nog steeds woest hierom. Weet je waarom dit gebeurt? Zodat die vieze vuile gore hielenlikkers die het al deze ongelofelijke kutjaren voor het zeggen hebben hun baantje niet kwijtraken. Zodat ze nog steeds lekker voor Ajax kunnen blijven werken.

Het is zo godverdomme overduidelijk. Je pakt in 10 jaar twee titels terwijl je ieder jaar 30 miljoen meer investeert dan de rest van Nederland, er zijn in de laatste 10 jaar 2 spelers uit onze 'befaamde' opleiding gekomen die het niveau hebben gehaald wat we in de tijdperken daarvoor standaard leverden, we lijden nog steeds zonder transfers ieder jaar een verlies van in de 20 miljoen euro.

Mijn club is structureel dood en doodziek. De enige die bewezen heeft dat hij een doodzieke club kan omdraaien is Cruijff. Hij zette het neer eind jaren 80 waardoor die opleiding Van Gaal het talent gaf om het hoogste succes te halen. Hij zette het neer bij een doodziek Barcelona en kijk nu 7 jaar later. 5 landstitels, 3 Champions Leagues, een wereldbeker en een team dat misschien wel het mooiste voetbal speelt wat de wereld ooit gezien heeft.

Maar willen we dat binnen Ajax? Nee. Want als Cruijff komt, zullen heel veel dikverdienende wanpresteerders die mijn club de afgrond in werken, hun baan verliezen aan mensen die deze club groot hebben gemaakt. Namelijk de voetballers. En dat kunnen we niet hebben.

Ik kots hiervan. Echt waar.
userIcon
Misschien moet Cruijff eens wat vaker naar Amsterdam komen, dan weet ie' ook wat er speelt
userIcon
Cruijff is te lang weggeweest uit Nederland.... maar op zich heeft ie gelijk.
userIcon
quote:
Op woensdag 16 november 2011 @ 22:03 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Smerige achterbakse streek van Ten Have!

Echt ik ben nog steeds woest hierom. Weet je waarom dit gebeurt? Zodat die vieze vuile gore hielenlikkers die het al deze ongelofelijke kutjaren voor het zeggen hebben hun baantje niet kwijtraken. Zodat ze nog steeds lekker voor Ajax kunnen blijven werken.

Het is zo godverdomme overduidelijk. Je pakt in 10 jaar twee titels terwijl je ieder jaar 30 miljoen meer investeert dan de rest van Nederland, er zijn in de laatste 10 jaar 2 spelers uit onze 'befaamde' opleiding gekomen die het niveau hebben gehaald wat we in de tijdperken daarvoor standaard leverden, we lijden nog steeds zonder transfers ieder jaar een verlies van in de 20 miljoen euro.

Mijn club is structureel dood en doodziek. De enige die bewezen heeft dat hij een doodzieke club kan omdraaien is Cruijff. Hij zette het neer eind jaren 80 waardoor die opleiding Van Gaal het talent gaf om het hoogste succes te halen. Hij zette het neer bij een doodziek Barcelona en kijk nu 7 jaar later. 5 landstitels, 3 Champions Leagues, een wereldbeker en een team dat misschien wel het mooiste voetbal speelt wat de wereld ooit gezien heeft.

Maar willen we dat binnen Ajax? Nee. Want als Cruijff komt, zullen heel veel dikverdienende wanpresteerders die mijn club de afgrond in werken, hun baan verliezen aan mensen die deze club groot hebben gemaakt. Namelijk de voetballers. En dat kunnen we niet hebben.

Ik kots hiervan. Echt waar.
Het is maar een spelletje hoor...
userIcon
quote:
Op woensdag 16 november 2011 @ 22:03 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Smerige achterbakse streek van Ten Have!

Echt ik ben nog steeds woest hierom. Weet je waarom dit gebeurt? Zodat die vieze vuile gore hielenlikkers die het al deze ongelofelijke kutjaren voor het zeggen hebben hun baantje niet kwijtraken. Zodat ze nog steeds lekker voor Ajax kunnen blijven werken.

Het is zo godverdomme overduidelijk. Je pakt in 10 jaar twee titels terwijl je ieder jaar 30 miljoen meer investeert dan de rest van Nederland, er zijn in de laatste 10 jaar 2 spelers uit onze 'befaamde' opleiding gekomen die het niveau hebben gehaald wat we in de tijdperken daarvoor standaard leverden, we lijden nog steeds zonder transfers ieder jaar een verlies van in de 20 miljoen euro.

Mijn club is structureel dood en doodziek. De enige die bewezen heeft dat hij een doodzieke club kan omdraaien is Cruijff. Hij zette het neer eind jaren 80 waardoor die opleiding Van Gaal het talent gaf om het hoogste succes te halen. Hij zette het neer bij een doodziek Barcelona en kijk nu 7 jaar later. 5 landstitels, 3 Champions Leagues, een wereldbeker en een team dat misschien wel het mooiste voetbal speelt wat de wereld ooit gezien heeft.

Maar willen we dat binnen Ajax? Nee. Want als Cruijff komt, zullen heel veel dikverdienende wanpresteerders die mijn club de afgrond in werken, hun baan verliezen aan mensen die deze club groot hebben gemaakt. Namelijk de voetballers. En dat kunnen we niet hebben.

Ik kots hiervan. Echt waar.
Mijn club .

Voetbal .

Ajax _!
userIcon
Als je je opstelt als een dictator krijg je vanzelf vijanden. Die mensen reageren nu door zijn tegenpool aan te stellen met als doel hem uit zichzelf te laten opstappen. Niemand durfde er openlijk voor uit te komen dat Johan moest wegwezen, dus dit hebben ze zeer handig aangepakt.

Johan
Louis
userIcon
quote:
Op woensdag 16 november 2011 @ 22:03 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Smerige achterbakse streek van Ten Have!

Echt ik ben nog steeds woest hierom. Weet je waarom dit gebeurt? Zodat die vieze vuile gore hielenlikkers die het al deze ongelofelijke kutjaren voor het zeggen hebben hun baantje niet kwijtraken. Zodat ze nog steeds lekker voor Ajax kunnen blijven werken.

Het is zo godverdomme overduidelijk. Je pakt in 10 jaar twee titels terwijl je ieder jaar 30 miljoen meer investeert dan de rest van Nederland, er zijn in de laatste 10 jaar 2 spelers uit onze 'befaamde' opleiding gekomen die het niveau hebben gehaald wat we in de tijdperken daarvoor standaard leverden, we lijden nog steeds zonder transfers ieder jaar een verlies van in de 20 miljoen euro.

Mijn club is structureel dood en doodziek. De enige die bewezen heeft dat hij een doodzieke club kan omdraaien is Cruijff. Hij zette het neer eind jaren 80 waardoor die opleiding Van Gaal het talent gaf om het hoogste succes te halen. Hij zette het neer bij een doodziek Barcelona en kijk nu 7 jaar later. 5 landstitels, 3 Champions Leagues, een wereldbeker en een team dat misschien wel het mooiste voetbal speelt wat de wereld ooit gezien heeft.

Maar willen we dat binnen Ajax? Nee. Want als Cruijff komt, zullen heel veel dikverdienende wanpresteerders die mijn club de afgrond in werken, hun baan verliezen aan mensen die deze club groot hebben gemaakt. Namelijk de voetballers. En dat kunnen we niet hebben.

Ik kots hiervan. Echt waar.
Dank je wel voor deze goeie woorden! Kan er niks aan toevoegen!
userIcon
quote:
Op woensdag 16 november 2011 @ 22:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje hoor...
Zullen ze dat bij banken ook zeggen als ze jouw pensioen verspelen op de beurs?
Ajax is wel een beursgenoteerd bedrijf, waar mensen geld in hebben gestopt in de vorm van aandelen.
userIcon
quote:
Op woensdag 16 november 2011 @ 22:03 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Smerige achterbakse streek van Ten Have!

Echt ik ben nog steeds woest hierom. Weet je waarom dit gebeurt? Zodat die vieze vuile gore hielenlikkers die het al deze ongelofelijke kutjaren voor het zeggen hebben hun baantje niet kwijtraken. Zodat ze nog steeds lekker voor Ajax kunnen blijven werken.

Het is zo godverdomme overduidelijk. Je pakt in 10 jaar twee titels terwijl je ieder jaar 30 miljoen meer investeert dan de rest van Nederland, er zijn in de laatste 10 jaar 2 spelers uit onze 'befaamde' opleiding gekomen die het niveau hebben gehaald wat we in de tijdperken daarvoor standaard leverden, we lijden nog steeds zonder transfers ieder jaar een verlies van in de 20 miljoen euro.

Mijn club is structureel dood en doodziek. De enige die bewezen heeft dat hij een doodzieke club kan omdraaien is Cruijff. Hij zette het neer eind jaren 80 waardoor die opleiding Van Gaal het talent gaf om het hoogste succes te halen. Hij zette het neer bij een doodziek Barcelona en kijk nu 7 jaar later. 5 landstitels, 3 Champions Leagues, een wereldbeker en een team dat misschien wel het mooiste voetbal speelt wat de wereld ooit gezien heeft.

Maar willen we dat binnen Ajax? Nee. Want als Cruijff komt, zullen heel veel dikverdienende wanpresteerders die mijn club de afgrond in werken, hun baan verliezen aan mensen die deze club groot hebben gemaakt. Namelijk de voetballers. En dat kunnen we niet hebben.

Ik kots hiervan. Echt waar.
Neem je pilletje en ga effe zitten

JC had dan er zelf moeten gaan zitten en met plan komen.
En niet doen alsof jouw cluppie een 5e klasser amateur vereniging is.
De man is er nooit er roept van alles en komt met een crimineel als Ling aanzetten.
En duurbetaald ??
Kwek en Kwak zijn de duurste jeugdtrainers die ajax ooit had ,JC wil juist met nog meer geld gaan strooien als ie de macht heeft.
Dacht jij dat Hiddink bijv voor consumptie bonnen komt ??

Nee JC is een hoop lawaai en weinig daden
userIcon
quote:
Op woensdag 16 november 2011 @ 22:07 schreef psies2008 het volgende:
[..]


Zullen ze dat bij banken ook zeggen als ze jouw pensioen verspelen op de beurs?
Ajax is wel een beursgenoteerd bedrijf, waar mensen geld in hebben gestopt in de vorm van aandelen.
Een beursgenoteerd bedrijf op basis van een spelletje waar mensen naar kunnen kijken. Ja, klinkt inderdaad absurd. Dat is het ook, als je het mij vraagt.

Maar goed, als mensen het leuk vinden om naar te kijken: hartstikke mooi. Ik gun iedereen z'n vermaak. Maar doe er alsjeblieft niet zo overdreven over.
userIcon
Ik las het nieuws over van Gaal en Ajax op TT en dacht meteen: "hoe lang zou het duren voordat er heibel is".
Dat gaat dus lekker vlot
userIcon
Ajax kunnen ze beter opdoeken. De club is van binnenuit helemaal verrot.
Het is niet 'maar een spelletje' aangezien het een miljoenenbedrijf is. Dat het zo achterlijk gaat. Ik kan er wel van genieten, wat een rommel!
Cruijff moet zijn handen van Ajax aftrekken. Ajax is niet meer 'zijn' Ajax van weleer. Laat die gasten het zelf uitzoeken...

De CLUB Ajax is niet meer wat het geweest is. Het is nu alleen nog maar een geldmachine, bestuurd door 'mannetjes'...
Da-aag Johan, hoop dat ze je nu ook op tv niet meer laten zien. Wat mij betreft al 30 jaar over datum
userIcon
quote:
Op woensdag 16 november 2011 @ 22:13 schreef Vinniepoe het volgende:
Da-aag Johan, hoop dat ze je nu ook op tv niet meer laten zien. Wat mij betreft al 30 jaar over datum
Die man heeft wel meer voetbal knowhow dan jij en je hele familie bij elkaar.
userIcon
quote:
Op woensdag 16 november 2011 @ 22:14 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die man heeft wel meer voetbal knowhow dan jij en je hele familie bij elkaar.
Juist ,maar wat heb je daar aan in een RvC als je verder niet bijster slim bent ??
quote:
Op woensdag 16 november 2011 @ 22:03 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Smerige achterbakse streek van Ten Have!

Echt ik ben nog steeds woest hierom. Weet je waarom dit gebeurt? Zodat die vieze vuile gore hielenlikkers die het al deze ongelofelijke kutjaren voor het zeggen hebben hun baantje niet kwijtraken. Zodat ze nog steeds lekker voor Ajax kunnen blijven werken.

Het is zo godverdomme overduidelijk. Je pakt in 10 jaar twee titels terwijl je ieder jaar 30 miljoen meer investeert dan de rest van Nederland, er zijn in de laatste 10 jaar 2 spelers uit onze 'befaamde' opleiding gekomen die het niveau hebben gehaald wat we in de tijdperken daarvoor standaard leverden, we lijden nog steeds zonder transfers ieder jaar een verlies van in de 20 miljoen euro.

Mijn club is structureel dood en doodziek. De enige die bewezen heeft dat hij een doodzieke club kan omdraaien is Cruijff. Hij zette het neer eind jaren 80 waardoor die opleiding Van Gaal het talent gaf om het hoogste succes te halen. Hij zette het neer bij een doodziek Barcelona en kijk nu 7 jaar later. 5 landstitels, 3 Champions Leagues, een wereldbeker en een team dat misschien wel het mooiste voetbal speelt wat de wereld ooit gezien heeft.

Maar willen we dat binnen Ajax? Nee. Want als Cruijff komt, zullen heel veel dikverdienende wanpresteerders die mijn club de afgrond in werken, hun baan verliezen aan mensen die deze club groot hebben gemaakt. Namelijk de voetballers. En dat kunnen we niet hebben.

Ik kots hiervan. Echt waar.
Ik ben geen 020-fan, integendeel. Maar in deze ben ik het roerend met je eens! De RvC die deze beslissing heeft genomen heeft niets maar dan ook niets op met het clubbelang, maar enkel en alleen met hun EIGENBELANG.!!
Om van te kotsen!
quote:
Cruijff: "Ze zijn gek geworden"
Van Gaal ontkent dat weer: "Ik ben toch niet gek?!"
userIcon
quote:
Op woensdag 16 november 2011 @ 22:03 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Smerige achterbakse streek van Ten Have!

Echt ik ben nog steeds woest hierom. Weet je waarom dit gebeurt? Zodat die vieze vuile gore hielenlikkers die het al deze ongelofelijke kutjaren voor het zeggen hebben hun baantje niet kwijtraken. Zodat ze nog steeds lekker voor Ajax kunnen blijven werken.

Het is zo godverdomme overduidelijk. Je pakt in 10 jaar twee titels terwijl je ieder jaar 30 miljoen meer investeert dan de rest van Nederland, er zijn in de laatste 10 jaar 2 spelers uit onze 'befaamde' opleiding gekomen die het niveau hebben gehaald wat we in de tijdperken daarvoor standaard leverden, we lijden nog steeds zonder transfers ieder jaar een verlies van in de 20 miljoen euro.

Mijn club is structureel dood en doodziek. De enige die bewezen heeft dat hij een doodzieke club kan omdraaien is Cruijff. Hij zette het neer eind jaren 80 waardoor die opleiding Van Gaal het talent gaf om het hoogste succes te halen. Hij zette het neer bij een doodziek Barcelona en kijk nu 7 jaar later. 5 landstitels, 3 Champions Leagues, een wereldbeker en een team dat misschien wel het mooiste voetbal speelt wat de wereld ooit gezien heeft.

Maar willen we dat binnen Ajax? Nee. Want als Cruijff komt, zullen heel veel dikverdienende wanpresteerders die mijn club de afgrond in werken, hun baan verliezen aan mensen die deze club groot hebben gemaakt. Namelijk de voetballers. En dat kunnen we niet hebben.

Ik kots hiervan. Echt waar.
het is wat meid
quote:
Op woensdag 16 november 2011 @ 22:06 schreef Edensnator het volgende:
Als je je opstelt als een dictator krijg je vanzelf vijanden. Die mensen reageren nu door zijn tegenpool aan te stellen met als doel hem uit zichzelf te laten opstappen. Niemand durfde er openlijk voor uit te komen dat Johan moest wegwezen, dus dit hebben ze zeer handig aangepakt.

Johan
Louis
Persoonlijk vind ik die idolatie van Cruijf een beetje stupide...
userIcon
quote:
Op woensdag 16 november 2011 @ 22:22 schreef norrie13 het volgende:
Waar gaat dit over?
Anders lees je gewoon even
userIcon
quote:
Op woensdag 16 november 2011 @ 22:17 schreef WeirdGuilders het volgende:
[..]


Ik ben geen 020-fan, integendeel. Maar in deze ben ik het roerend met je eens! De RvC die deze beslissing heeft genomen heeft niets maar dan ook niets op met het clubbelang, maar enkel en alleen met hun EIGENBELANG.!!
Om van te kotsen!
Mooi verhaal.

Maar zou als JC in clubbelang zou denken v Gaal toch ook niet de beste directeur zijn en voldoen aan de door hem gestelde eisen met oa een voetbal verleden ??

Juist

Maar nee eigen belang of een vete gaat voor bij deze oude man.
Daarom respect voor v Gaal ,die als enige deze klus aandurft.
userIcon
Is raar natuurlijk want 1 ervan is er duidelijk op tegen en toch is er besloten? Is dit uberhaupt wel mogelijk? Volgens mij moeten ze toch allemaal ermee eens zijn?
quote:
Op woensdag 16 november 2011 @ 22:03 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Smerige achterbakse streek van Ten Have!

Echt ik ben nog steeds woest hierom. Weet je waarom dit gebeurt? Zodat die vieze vuile gore hielenlikkers die het al deze ongelofelijke kutjaren voor het zeggen hebben hun baantje niet kwijtraken. Zodat ze nog steeds lekker voor Ajax kunnen blijven werken.

Het is zo godverdomme overduidelijk. Je pakt in 10 jaar twee titels terwijl je ieder jaar 30 miljoen meer investeert dan de rest van Nederland, er zijn in de laatste 10 jaar 2 spelers uit onze 'befaamde' opleiding gekomen die het niveau hebben gehaald wat we in de tijdperken daarvoor standaard leverden, we lijden nog steeds zonder transfers ieder jaar een verlies van in de 20 miljoen euro.

Mijn club is structureel dood en doodziek. De enige die bewezen heeft dat hij een doodzieke club kan omdraaien is Cruijff. Hij zette het neer eind jaren 80 waardoor die opleiding Van Gaal het talent gaf om het hoogste succes te halen. Hij zette het neer bij een doodziek Barcelona en kijk nu 7 jaar later. 5 landstitels, 3 Champions Leagues, een wereldbeker en een team dat misschien wel het mooiste voetbal speelt wat de wereld ooit gezien heeft.

Maar willen we dat binnen Ajax? Nee. Want als Cruijff komt, zullen heel veel dikverdienende wanpresteerders die mijn club de afgrond in werken, hun baan verliezen aan mensen die deze club groot hebben gemaakt. Namelijk de voetballers. En dat kunnen we niet hebben.

Ik kots hiervan. Echt waar.
Jij snapt er echt helemaal niks van en heb je blijkbaar veel laten wijsmaken door de Telegraag en de overige Cruijff adapten in Amsterdam. Terwijl hij toch echt niks meer is dan een matig begaafd iemand die al helemaal geen verstand heeft van een bedrijf lijden.
Ik vind het een prima zet, de aanstelling van van Gaal. Cruijff lekker in Spanje blijven voortaan, Bergkamp en Jonk weer fijn golfen, die Telegraaf journalist over hockey gaan schrijven en al die andere meelopers ook opdonderen.
Kunnen van Gaal, Blind en nog wat mensen die echt wat weten van voetval, de club weer op poten zetten.
userIcon
Frank de Boer schijnt meer een Louis van Gaal-man te zijn dan een Cruijff-man. Dus dit kan de resultaten alleen maar ten goede komen.
userIcon
quote:
Op woensdag 16 november 2011 @ 22:27 schreef tan3r het volgende:
Is raar natuurlijk want 1 ervan is er duidelijk op tegen en toch is er besloten? Is dit uberhaupt wel mogelijk? Volgens mij moeten ze toch allemaal ermee eens zijn?
Dat hoeft niet ,daar stemt de ledenraad dan nu over.

Kijk een ldenraad stelt een RvC samen.
Die hebben als opdracht een directeur te vinden.
Die hebben een lijst met criteria gemaakt waar deze aan moet voldoen neem ik aan.
(door JC ingefluisterd zelfs ,gok ik)
Mensen worden aangedragen en gewogen op die criteria.

Nu vinden ze er 1 die in dit profiel past en gaan ze gesprek aan en deze persoon wil de job.
Dan zal er vergadering worden belegd en gestemd worden .
4 van de 5 zijn er voor,dan heb je een directeur.
Nu moet de ledenraad met een heel goede reden komen en dan bedoel ik niet een persoonlijke vete van JC .

Het gaat om het bedrijf ajax en dan kan een persoonlijk conflict geen reden zijn.
V Gaal heeft daar geen probleem mee ,wat het siert en ajax heeft de man die ze zochten binnen het door mede JC samen gestelde profiel.

Best leuk als je erover nadenkt toch ??

JC wilde voetbal knowhow en krijgt wat ie wil
userIcon
quote:
Op woensdag 16 november 2011 @ 22:30 schreef Sjoahn het volgende:
[..]

Jij snapt er echt helemaal niks van en heb je blijkbaar veel laten wijsmaken door de Telegraag en de overige Cruijff adapten in Amsterdam. Terwijl hij toch echt niks meer is dan een matig begaafd iemand die al helemaal geen verstand heeft van een bedrijf lijden.
Ik vind het een prima zet, de aanstelling van van Gaal. Cruijff lekker in Spanje blijven voortaan, Bergkamp en Jonk weer fijn golfen, die Telegraaf journalist over hockey gaan schrijven en al die andere meelopers ook opdonderen.
Kunnen van Gaal, Blind en nog wat mensen die echt wat weten van voetval, de club weer op poten zetten.
Zo is het

Je vergeet alleen de Snor nog haha.
userIcon
quote:
Op woensdag 16 november 2011 @ 22:03 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Smerige achterbakse streek van Ten Have!

Echt ik ben nog steeds woest hierom. Weet je waarom dit gebeurt? Zodat die vieze vuile gore hielenlikkers die het al deze ongelofelijke kutjaren voor het zeggen hebben hun baantje niet kwijtraken. Zodat ze nog steeds lekker voor Ajax kunnen blijven werken.

Het is zo godverdomme overduidelijk. Je pakt in 10 jaar twee titels terwijl je ieder jaar 30 miljoen meer investeert dan de rest van Nederland, er zijn in de laatste 10 jaar 2 spelers uit onze 'befaamde' opleiding gekomen die het niveau hebben gehaald wat we in de tijdperken daarvoor standaard leverden, we lijden nog steeds zonder transfers ieder jaar een verlies van in de 20 miljoen euro.

Mijn club is structureel dood en doodziek. De enige die bewezen heeft dat hij een doodzieke club kan omdraaien is Cruijff. Hij zette het neer eind jaren 80 waardoor die opleiding Van Gaal het talent gaf om het hoogste succes te halen. Hij zette het neer bij een doodziek Barcelona en kijk nu 7 jaar later. 5 landstitels, 3 Champions Leagues, een wereldbeker en een team dat misschien wel het mooiste voetbal speelt wat de wereld ooit gezien heeft.

Maar willen we dat binnen Ajax? Nee. Want als Cruijff komt, zullen heel veel dikverdienende wanpresteerders die mijn club de afgrond in werken, hun baan verliezen aan mensen die deze club groot hebben gemaakt. Namelijk de voetballers. En dat kunnen we niet hebben.

Ik kots hiervan. Echt waar.
Volkomen mee eens. Niks aan toe te voegen.
userIcon
quote:
Op woensdag 16 november 2011 @ 22:30 schreef Sjoahn het volgende:
[..]

Jij snapt er echt helemaal niks van en heb je blijkbaar veel laten wijsmaken door de Telegraag en de overige Cruijff adapten in Amsterdam. Terwijl hij toch echt niks meer is dan een matig begaafd iemand die al helemaal geen verstand heeft van een bedrijf lijden.
Ik vind het een prima zet, de aanstelling van van Gaal. Cruijff lekker in Spanje blijven voortaan, Bergkamp en Jonk weer fijn golfen, die Telegraaf journalist over hockey gaan schrijven en al die andere meelopers ook opdonderen.
Kunnen van Gaal, Blind en nog wat mensen die echt wat weten van voetval, de club weer op poten zetten.
En jij snapt het wel omdat je het AD leest>>>>
Uit het vorige bericht:
quote:
Op woensdag 16 november 2011 @ 19:08 schreef Ra-jiv het volgende:
ben benieuwd wat jullie hier gaan posten als cruijff ineens zegt, PRIMA!
BIJNA!
userIcon
quote:
Op woensdag 16 november 2011 @ 22:32 schreef Edensnator het volgende:
Frank de Boer schijnt meer een Louis van Gaal-man te zijn dan een Cruijff-man. Dus dit kan de resultaten alleen maar ten goede komen.
Dat is zeker zo ,net als velen binnen jeugdopleiding
Daar kotsen ze Bergkamp en Jong al vanaf dag 1 uit ,zijn meer met de mobiel aan spelen of met thuis bezig dan met de club hoor je overal.
userIcon
Ik ga maar eens wat aandelen kopen van die club, minder waard kan het niet meer worden
quote:
Op woensdag 16 november 2011 @ 22:30 schreef Sjoahn het volgende:
[..]

Jij snapt er echt helemaal niks van en heb je blijkbaar veel laten wijsmaken door de Telegraag en de overige Cruijff adapten in Amsterdam. Terwijl hij toch echt niks meer is dan een matig begaafd iemand die al helemaal geen verstand heeft van een bedrijf lijden.
Ik vind het een prima zet, de aanstelling van van Gaal. Cruijff lekker in Spanje blijven voortaan, Bergkamp en Jonk weer fijn golfen, die Telegraaf journalist over hockey gaan schrijven en al die andere meelopers ook opdonderen.
Kunnen van Gaal, Blind en nog wat mensen die echt wat weten van voetval, de club weer op poten zetten.
Drie teams opbouwen en werelds laten spelen, prijzenkast vol winnen en nog weggezet worden als een "matig begaafd iemand zonder verstand van voetbal"?

Keje heeft natuurlijk volkomen gelijk...een geniepige backstab van die pipo's om JC weg te krijgen. Kan maar niet begrijpen waarom Edgar hierin meegaat.

We zullen zien wat dit ons gaat brengen...met volgende week de belangrijkste pot van het seizoen had er in ieder geval geen beter moment uitgekozen kunnen worden voor "chaos, crisis in de zaal".
quote:
Op woensdag 16 november 2011 @ 22:03 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Smerige achterbakse streek van Ten Have!

Echt ik ben nog steeds woest hierom. Weet je waarom dit gebeurt? Zodat die vieze vuile gore hielenlikkers die het al deze ongelofelijke kutjaren voor het zeggen hebben hun baantje niet kwijtraken. Zodat ze nog steeds lekker voor Ajax kunnen blijven werken.

Het is zo godverdomme overduidelijk. Je pakt in 10 jaar twee titels terwijl je ieder jaar 30 miljoen meer investeert dan de rest van Nederland, er zijn in de laatste 10 jaar 2 spelers uit onze 'befaamde' opleiding gekomen die het niveau hebben gehaald wat we in de tijdperken daarvoor standaard leverden, we lijden nog steeds zonder transfers ieder jaar een verlies van in de 20 miljoen euro.

Mijn club is structureel dood en doodziek. De enige die bewezen heeft dat hij een doodzieke club kan omdraaien is Cruijff. Hij zette het neer eind jaren 80 waardoor die opleiding Van Gaal het talent gaf om het hoogste succes te halen. Hij zette het neer bij een doodziek Barcelona en kijk nu 7 jaar later. 5 landstitels, 3 Champions Leagues, een wereldbeker en een team dat misschien wel het mooiste voetbal speelt wat de wereld ooit gezien heeft.

Maar willen we dat binnen Ajax? Nee. Want als Cruijff komt, zullen heel veel dikverdienende wanpresteerders die mijn club de afgrond in werken, hun baan verliezen aan mensen die deze club groot hebben gemaakt. Namelijk de voetballers. En dat kunnen we niet hebben.

Ik kots hiervan. Echt waar.
Zo onnozel ben je..... Je denkt echt dat iemand die nog niet eens de moeite neemt om de club echt te leiden maar liever met z'n reet in barcelona zit het zo goed voor heeft met de club? Die nog niet eens de moeite neemt om bij vergaderingen te zijn maar alleen een grote bek heeft? Als je achter dat soort mensen aanloopt verdien je gewoon deze ellende.
Ach mensen zeik niet.. dit zijn allemaal lui die Cruijff er zelf neer gezet heeft als die dit doen komt het omdat met Cruiff niet te werken valt.
userIcon
quote:
Op woensdag 16 november 2011 @ 22:42 schreef Manli het volgende:
[..]
En jij snapt het wel omdat je het AD leest>>>>
Je zegt het zelf al in 1 zin

Hij leest ,de ander waarschijnlijk alleen de strip van FC Knudde
userIcon
quote:
Op woensdag 16 november 2011 @ 22:03 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Smerige achterbakse streek van Ten Have!

Echt ik ben nog steeds woest hierom. Weet je waarom dit gebeurt? Zodat die vieze vuile gore hielenlikkers die het al deze ongelofelijke kutjaren voor het zeggen hebben hun baantje niet kwijtraken. Zodat ze nog steeds lekker voor Ajax kunnen blijven werken.

Het is zo godverdomme overduidelijk. Je pakt in 10 jaar twee titels terwijl je ieder jaar 30 miljoen meer investeert dan de rest van Nederland, er zijn in de laatste 10 jaar 2 spelers uit onze 'befaamde' opleiding gekomen die het niveau hebben gehaald wat we in de tijdperken daarvoor standaard leverden, we lijden nog steeds zonder transfers ieder jaar een verlies van in de 20 miljoen euro.

Mijn club is structureel dood en doodziek. De enige die bewezen heeft dat hij een doodzieke club kan omdraaien is Cruijff. Hij zette het neer eind jaren 80 waardoor die opleiding Van Gaal het talent gaf om het hoogste succes te halen. Hij zette het neer bij een doodziek Barcelona en kijk nu 7 jaar later. 5 landstitels, 3 Champions Leagues, een wereldbeker en een team dat misschien wel het mooiste voetbal speelt wat de wereld ooit gezien heeft.

Maar willen we dat binnen Ajax? Nee. Want als Cruijff komt, zullen heel veel dikverdienende wanpresteerders die mijn club de afgrond in werken, hun baan verliezen aan mensen die deze club groot hebben gemaakt. Namelijk de voetballers. En dat kunnen we niet hebben.

Ik kots hiervan. Echt waar.
Goed verwoord!
userIcon
quote:
Op woensdag 16 november 2011 @ 22:14 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die man heeft wel meer voetbal knowhow dan jij en je hele familie bij elkaar.
Heeft moet had zijn.

Nr. 14 is niet meer wat hij was en hij maakt zich nu kompleet belachelijk.

Ik heb hem ooit ('74) bewonderd, maar hij krijgt nu een beetje trekjes die Mohammed Ali ook heeft. En dat loopt niet goed af.
userIcon
En toch... uiterlijk heeft ie niets weg van Hans Wiegel.
Maar qua geblaat vanaf de zijlijn... uit hetzelfde hout gesneden.
Nodig je ze uit in de pit.... dan toch maar effe niet.
userIcon
quote:
Op woensdag 16 november 2011 @ 22:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]


Drie teams opbouwen en werelds laten spelen, prijzenkast vol winnen en nog weggezet worden als een "matig begaafd iemand zonder verstand van voetbal"?

Keje heeft natuurlijk volkomen gelijk...een geniepige backstab van die pipo's om JC weg te krijgen. Kan maar niet begrijpen waarom Edgar hierin meegaat.

We zullen zien wat dit ons gaat brengen...met volgende week de belangrijkste pot van het seizoen had er in ieder geval geen beter moment uitgekozen kunnen worden voor "chaos, crisis in de zaal".
Dat kan v Gaal toch ook ,die liet ajax mooi spelen en Bayern ,wat is dus jouw punt ??

Meneer Cruijf wilde zelf perse een directeur met voetbal verstand en een betere kan je niet krijgen.

Kom jij eens met wat beters dan ??
userIcon
quote:
Op woensdag 16 november 2011 @ 22:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje hoor...
userIcon
quote:
Op woensdag 16 november 2011 @ 22:30 schreef Sjoahn het volgende:
[..]

Jij snapt er echt helemaal niks van en heb je blijkbaar veel laten wijsmaken door de Telegraag en de overige Cruijff adapten in Amsterdam. Terwijl hij toch echt niks meer is dan een matig begaafd iemand die al helemaal geen verstand heeft van een bedrijf lijden.
Ik vind het een prima zet, de aanstelling van van Gaal. Cruijff lekker in Spanje blijven voortaan, Bergkamp en Jonk weer fijn golfen, die Telegraaf journalist over hockey gaan schrijven en al die andere meelopers ook opdonderen.
Kunnen van Gaal, Blind en nog wat mensen die echt wat weten van voetval, de club weer op poten zetten.
En dan durf jij te beweren dat degene waar jij op reageert er niets van snapt...
userIcon
quote:
Op woensdag 16 november 2011 @ 22:03 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Smerige achterbakse streek van Ten Have!

Echt ik ben nog steeds woest hierom. Weet je waarom dit gebeurt? Zodat die vieze vuile gore hielenlikkers die het al deze ongelofelijke kutjaren voor het zeggen hebben hun baantje niet kwijtraken. Zodat ze nog steeds lekker voor Ajax kunnen blijven werken.
Ze wilden toch zo graag naar de beurs en dat hebben de huidige bestuurders niet beslist hoor , dat waren de figuren die vonden dat ze meer geld nodig hadden
Hoogmoed komt voor de val.................
50  van 103 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3


Lees ook:

» 16/11 Ten Have: "Cruijff correct geïnformeerd"10
» 16/11 Van Gaal algemeen directeur bij Ajax68
» 23/05 Twente-aanwinst kampioen in Denemarken3
» 23/05 Promovendus Ludogorets kampioen van Bulgarije0


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 


True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  algemene voorwaarden